• MyPassion



 

Retransmisia postului Jurnal TV a fost sistată ilegal acum câteva ore în reţeaua Focus-Sat. Operatorul de cablu a scos din lista de programe postul nostru de televiziune, încălcând astfel o hotărâre a Comisiei Electorale Centrale care prevede tranşant că în campania electorală distribuitorii de servicii nu au dreptul să sisteze sau să întrerupă retransmisia serviciilor de programe ale radiodifuzorilor care reflectă alegerile parlamentare. Totodată, întreprinderea a ignorat prevederile autorizaţiei de retransmisie. 



Juriştii postului nostru de televiziune spun că acum câteva zile operatorul de cablu Focus-Sat a somat Jurnal TV să-i achite suma de 2 mii de euro lunar, în caz contrar serviciile de programe vor fi sistate. Asta chiar dacă contractul încheiat între cele două părţi pe o perioadă nedeterminată prevede că semnalul va fi retransmis gratuit.



Reprezentanţii postului nostru de televiziune spun că acţiunea operatorului de cablu este o încălcare gravă a legislației în domeniu.



Preşedintele Consiliului Coordonator al Audiovizualului, Dinu Ciocan, nu a răspuns la telefon pentru a comenta acţiunea distribuitorului de serviciu. Nici reprezentanţii operatorului de cablu Focus-Sat nu au fost de găsit pentru a ne explica de ce au sistat retransmisia postului Jurnal TV. 

Pe aceeași temă
Ultimele Ştiri
Comentarii
Comentează şi tu
avatar